måndag 3 september 2012

Some Nights..

Fun. – Some Nights  Dagens låt!

Jag har precis insett att jag är sjukt dålig på att uppdatera bloggar..
Men jag ska försöka ändra på det, dock så säger jag alltid det. Men denna gången ska jag verkligen försöka!

Det mest intressanta om har hänt måste vara att jag har börjat på högskolan där jag läser Grafisk Design och Webbutveckling.

Ja, sen har de väl inte hänt så mycket annat, har kollat på en massa filmer, bland annat Going the Distance.
Kan inte riktigt bestämma mig om den är bra eller dålig, men vissa delar är så otroligt söta så jag rekommenderar att ni ser den!

Tänkte ta och gå och lägga mig tidigt idag eftersom jag håller på att bli sjuk? Jäkla insparksveckor säger jag bara! Men nu fick jag väldig lust att kolla på film, så tänkte se One Day, men jag får se helt enkelt.

Ja de var väl allt från mig för denna gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar